Nova karijera u praonici i s LG Commercial-om

Segment: Uslužna praonica rublja
Vrsta poslovanja:
Uslužna praonica rublja
Godina projekta: 2022

O Koltrina praonici rublja

Popularna turistička odredišta i praonice rublja idu ruku pod ruku. Upravo to je imala na umu gospođa Valentina kada je uz pomoć našeg tima pokretala danas uspješnu profesionalnu praonicu rublja. No, kako je sve počelo?

“Radila sam u tekstilnoj industriji, ali nisam bila sretna. Želila sam biti sama svoj šef. S obzirom na to da živim u turističkoj destinaciji, znala sam da je to smjer kojim želim ići. Ali, želila sam mirniji posao, gdje neću morati stalno komunicirati s ljudima. Ja i moj muž smo razmišljali i palo nam je na pamet – zašto ne bismo pokušali s praonicom rublja?” prisjeća se gospođa Valentina.

Izazovi: trenutni ‘klik’

“Ali nismo poznavali nikoga tko bi nas uputio u ovaj posao. Dakle, moj glavni saveznik ovdje je bio – internet! Bila sam u kontaktu s drugom tvrtkom, rekla im ukratko što želim, ali sve što sam dobila bile su šture informacije, isključivo vezana za cijene. Onda sam vas kontaktirala i jednostavno smo ‘kliknuli’. Vaša web stranica mi je bila vrlo informativna i mogao sam pronaći mnoge odgovore na svoja pitanja. Za mene je LG Commercial bio – sve na jednom mjestu. Ljudski pristup bio je presudan za moju odluku. Kao netko tko nikad nije imao dodira s opremom za pranje rublja, bila sam sretna što sam se mogla obratiti vašem timu za svako pitanje koje sam imala, čak i ako sam mislila da je potpuno banalno”, kaže gđa Valentina.

Nakon našeg prvog kontakta sve je krenulo prilično brzo. “Ubrzo smo dogovorili sastanak kako bismo se osobno upoznali i dogovorili sve detalje i mogućnosti.”

Izazov s kojim se gđa Valentina suočila u ovoj fazi bio je pronaći adekvatan, financijski prihvatljiv prostor za svoju praonicu. Već je sklopila dogovor oko jednog prostora i planirala našem timu poslati prostor i plan montaže, ali je vlasnik iznenada odustao od dogovora. No, nije dopustila da je to obeshrabri. Sjetila se da je u susjednoj zgradi postojao prostor u kojem je prije bila praonica i raspitala se za broj vlasnika. Stvarno su se brzo dogovorili. “Znate kako kažu – kad se jedna vrata zatvore, prozor se otvori. Odvilo se na najbolji način – kaže ona.

“Vaša web stranica mi je bila vrlo informativna i mogla sam pronaći mnoge odgovore na svoja pitanja. Za mene je LG Commercial bio – sve na jednom mjestu.”

Gđa ValentinaVlasnica uslužne praonice Koltrina

Rješenje: Dobitna kombinacija opreme

Budući da joj je primarni izvor financiranja bio vlastiti kapital, gđa Valentina je u početku bila ograničena budžetom. S tim na umu, a prema našem savjetu, odabrala je paket proizvoda i usluga.

Isporučeni proizvodi

Isporučene usluge

  • Montaža
  • Edukacija za korištenje
  • Savjetovanje o proračunu i financiranju

LG commercial equipment in Koltrina laundry (Croatia)

Proizvodi su bili na zalihama u skladištu i od tada je sve išlo glatko. “Vaš tehničar me posjetio i dao mi svoje preporuke, koje sam shvatila vrlo ozbiljno. Zato, kada su proizvodi stigli, sve je bilo gotovo u samo 3 dana i bili smo spremni za početak. Početkom svibnja otvorili smo praonicu za klijente – prisjeća se.

“Kada je prvi klijent došao i pitao možemo li oprati rublje za njihov apartman – to je za nas bilo jednostavno ‘wow’. Prvih mjesec dana tu i tamo smo oprali koju dekicu, ali kako je vrijeme prolazilo ljudi su se počeli raspitivati ​​o nama. Negdje sredinom lipnja stvari su se zahuktale. Praonicu sam promovirala putem letaka i posjetnica. Obišla sam i manje hotele, vile i restorane. Tako smo dobili neke klijente i zadržali smo ih zahvaljujući kvaliteti naše usluge. Uvijek biram kvalitetu prije kvantitete i, zahvaljujući usmenoj preporuci, krug naših lojalnih klijenata iz dana u dan postaje sve veći.”

S ozonom do savršenog mirisa i mekoće

A što se tiče BW generatora ozona, gđa Valentina je naprosto oduševljena. “Odmah na početku primijetila sam veliku razliku u pranju sintetičkih radnih košulja mog supruga. Ranije sam imala toliko problema pokušavajući se riješiti neugodnog mirisa, ali nakon korištenja ozona on je potpuno nestao!

Uvijek želim naglasiti da koristimo ozon. Klijenti su već znali kako to općenito funkcionira, no željela sam ih još više educirati kroz naše promotivne materijale. Njihove reakcije bile su vrlo pozitivne.

“Miris i mekoća nikad nisu bili bolji. I to su primijetili gosti u smještaju našeg klijenta. Kad mi klijent dođe i kaže da dobiva pozitivne recenzije na booking.com, da je rublje savršeno čisto, bijelo i mekano, to je najbolji kompliment! Svatko u ovom poslu ima problema s mrljama od kreme za sunčanje, ali mi smo pronašli savršenu formulu kako ih se riješiti”, kaže s ponosom.

Važnost postprodajne podrške

Gđa Valentina ističe koliko joj je važna postprodajna usluga. „Kada ste usred sezone, nema vremena za čekanje da se riješi problem i tu dostupnost usluge postaje ključna. Kad god sam imala pitanje ili situaciju, kad god sam pritisnula krivi gumb – nazvala sam vaš tim i pitao ‘Što sad?’ Nisam imala nikakvog iskustva s opremom za pranje rublja i zato mi je ova podrška puno značila. Na primjer, imala sam situaciju s glačalom – rublje se lijepilo za njega. Vaš tehničar je došao i riješili smo to isti dan.”

Također, gđa Valentina je iz dana u dan postajala sve vještija u rukovanju opremom. Mnogo je pridonijela jednostavnost njihove uporabe. “U početku mi se činilo da je glačalo prebrzo. Sad kad sam uhvatila ritam, ni ne primjećujem brzinu – smije se.

Opremu možete kupiti bilo gdje – ali što nakon toga? Zato uvijek kažem – kad bi mi netko prišao i ponudio ne znam što – zahvalila bih mu se i rekla da već imam svoj tim iz snova s kojim rastem.”

Commercial flatwork ironer in Koltrina (Croatia)

Rezultati: Brojke ne lažu

Koliko gđa Valentina odlično vodi svoj poslovni pothvat potvrđuje još jedna stvar – brojke.

“Ljudi su nam govorili da prva godina znači minus, druga nula i na kraju treća neka dobit. Ali, mi nemamo minus! Može se reći da se oprema isplatila u prvoj godini. Osim toga, ove sezone očekujemo još veći intenzitet!”

Kao zaključak ove uspješne priče gđa Valentina ističe: „Moj savjet početnicima u ovom poslu svakako bi bio da angažiraju tim stručnjaka koji će im pomoći u procesu od ideje do realizacije, ali i kasnije, kroz podršku nakon prodaje. Za mene su najvažniji dobra komunikacija i povjerenje. I upravo tome pripisujem uspjeh svog poslovanja.”

“Ljudi su nam govorili da prva godina znači minus, druga nula i na kraju treća neka dobit. Ali, mi nemamo minus! Može se reći da se oprema isplatila u prvoj godini.”

Gđa ValentinaVlasnica uslužne praonice Koltrina

Gđa Valentina je uspješno ostvarila svoj san uz LG Commercial. Sad je tvoj red! Ovdje smo da Vam pomognemo pronaći najbolje rješenje za vaše poslovanje stoga – kontaktirajte nas!